2021-02-24

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

Хочете побачити що будівельник вміє робити з кригою? О ні, не будинки — це було б занадто просто. Володимир Ляшенко колись вивчився на будівельника, але тепер майстерно фотографує кригу. І не просто кригу, а ту, яка обійняла живі квіти.

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

Уявляєте, як складно зафіксувати такі моменти? Отож бо. Приходьте і самі зацініть вміння Володимира фіксувати таку незвичну красу до Київської бібліотеки імені Володимира Винниченка за адресою: вул. Кудрявська, 2 з 13 лютого до 13 березня 2021 року 2021 року. Виставка працюватиме щодня, окрім п'ятниці та неділі, з 11:00 до 18:00 години. Офіційне відкриття і презентація фотопроекту пройшло у суботу, 20 лютого 2021 року. Спеціальними гостями на відкритті були засновники Фотогрупи «Вколоті Фотографією» Максим Яковчук та Юлія Букус.

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

Якщо ви бажаєте прийти на фотовиставку і побачити цю незвичну красу, тоді пам'ятайте про дотримання карантинних умов: обов'язково надягніть захисну маску, та зберігайте безпечну відстань не меншу ніж півтора метри.

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

Допомогли виставці «Лід і полум'я» побачити світ: Національна спілка фотохудожників України, Київський  фотоклуб «9Х12» і Фотогрупа «Вколоті Фотографією».

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

Фотогрупа «Вколоті Фотографією» - поширюйте ваші враження разом з нами!

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

Ольга Бродська, Юлія Букус та Максим Яковчук спеціально для Фотогрупи «Вколоті Фотографією».

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

«Лід і полум'я». Фотовиставка Володимира Ляшенка

Текст: Ольга Бродська
Фото і відео: Юлія Букус та Максим Яковчук


 **********

Цікаве:

Головна сторінка сайту фотографа Максима Яковчука
Головна сторінка сайту https://max-yakovchuk.tumblr.com/
Фотограф Максим Яковчук у Facebook
Сайт Фотогрупи «Вколоті Фотографією»
Сайт Фотогруппи «Вколоті Фотографією» https://fotodrugs.tumblr.com/
Facebook-група «Вколоті Фотографією»
Facebook-сторінка фотогрупи «Вколоті Фотографією»

Немає коментарів:

Дописати коментар